Natečaj za naj podjetniško idejo in predstavitev lokalnih projektov
Organizator natečaja je KŠTM Sevnica, Glavni trg 19, 8290 Sevnica, v partnerstvu z občino Sevnica in Centrom za podjetništvo in turizem Krško.
Natečaj bo potekal ob času in kraju, ki ga določi organizator in bo v celoti objavljen ter ažuriran na spletni strani www.kstm.si.
Prijave na natečaj se zbirajo do 13. 12. 2022.
Izbor za najboljšo idejo bo 22. 12. 2022 ob 17. uri na gradu Sevnica.
Namen natečaja je motivirati posameznike in ekipe, da svojo idejo predstavijo širši publiki ter da se s tem definirajo inovativne podjetniške ideje, startupi ali že razvita in inovativna podjetja v regiji.
VZPOREDNA DEJAVNOST NA DOGODKU 22. 12. 2022 OB 18. URI - PREDSTAVITEV LOKALNIH INICIATIV, ORGANIZACIJ, PODJETIJ IN INOVACIJ
Na dan 22. 12. 2022 bo v atriju gradu Sevnica potekala predstavitev lokalnih iniciativ. Poleg tega bomo izbrali tudi 10 najbolj prodornih ekip v regiji, ki se bodo lahko predstavile na stojnici v atriju gradu Sevnica, kjer bo potekala pogostitev po zaključku in izboru naj podjetniške ideje na odru v Felicijanovi dvorani. Pogostitev in predstavitev lokalnih iniciativ bo potekala od 18. ure do največ 20. ure.
Vsi, ki želite predstaviti in pokazati svoj produkt, storitev, organizacijo, inovacijo in podobno, se morate prijaviti do 13. 12. 2022 na naslednji povezavi:
Predstavitev na stojnicah - prijavni obrazec
Izbranih bo največ 10 organizacij, ki se bodo lahko predstavile širši publiki. Izbor bomo javili do najkasneje 16. 12. 2022.
Na natečaj in predstavitev na stojnicah se lahko prijavi vsak, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
Ima podjetniško idejo v katerikoli fazi razvoja.
Ima podjetniško ekipo (vsaj dva člana in ni nujno, da je že dokončno sestavljena).
Prijavitelj oziroma vsaj en član ekipe je polnoleten.
Kako izgleda natečaj?
Prijave na natečaj so se odprle 30. 11. 2022.
Na natečaj se lahko prijavite do 13. 12. 2022 do 24. ure, preko naslednje povezave: Natečaj za naj podjetniško idejo - prijavni obrazec
Strokovna komisija bo med vsemi prijavljenimi idejami izbrala 10 idej, ki se bodo 22. 12. 2022 na gradu Sevnica predstavile na odru pred strokovno komisijo in javnostjo ter se potegovale za glavne nagrade.
Odločitev o izbranih ekipah, ki se bodo 22. 12. 2022 predstavile strokovni komisiji in javnosti, bo komisija sporočila do 16. 12. 2022.
Predstavitev ideje lahko traja največ 3 minute. Vsaka ekipa mora imeti pripravljeno tudi slikovno/ video prezentacijo oziroma PowerPoint predstavitev, ki nam jo mora poslati na email natasa.rupnik@kstm.si do najkasneje 19. 12. 2022 do 15. ure.
Na zadnji dan natečaja, 22. 12. 2022, bo potekal izbor najboljše ideje in slavnostni dogodek za vse udeležence natečaja.
Na končnem dogodku se bo javnosti predstavilo 10 ekip na slavnostnem odru pred komisijo, investitorji, mediji in javnostjo. Le izbranih 10 ekip se bo potegovalo za končne nagrade. Na slavnostnem dogodku se bodo ekipe predstavile potencialnim investitorjem, partnerjem, komisiji, medijem, posebnim gostom.
Posebna komisija bo na končnem dogodku razglasila zmagovalce natečaja. Razglasitev bo potekala v okviru glavnega dogodka dne 22.12.2022.
Posebna komisija bo sestavljena iz vsaj treh članov iz javnega in zasebnega sektorja. Sestava komisije bo objavljena na spletni strani www.kstm.si.
V okviru dogodka boste imeli priložnost spoznati tudi druge iniciative, podjetja, NVO in startupe, ki so aktivni v lokalnem okolju in ne bodo pitch-ali oz. se predstavili na glavnem odru, ampak v atriju gradu na stojnicah.
V okviru dogodka bo organizirana tudi pogostitev z lokalnimi ponudniki hrane in pijače. Po uradnem delu pa bo čas za »minglanje« vseh prisotnih na dogodku.
Nagrajence natečaja bo po zaključni končni oceni vseh članov strokovne komisije razglasil župan občine Sevnica Srečko Ocvirk ter jim podelil nagrade.
Pomembni datumi in roki
30. 11. 2022 - odprtje prijav
13. 12. 2022 - rok za prijavo naj podjetniške ideje in predstavitvene stojnice
16.12.2022 - obvestilo o izboru desetih ekip, ki bodo predstavile idejo pred strokovno komisijo na končnem dogodku na slavnostnem odru, in obvestilo o izboru drugih desetih ekip, ki se bodo lahko predstavile na predstavitvenih stojnicah.
17.12.2022 – delavnica PITCH – delavnica namenjena desetim ekipam, ki bodo tekmovale za nagrado in naj idejo. Namen delavnice je, da ekipe pripravijo super predstavitev in PPT za tekmovanje s pomočjo strokovnjaka.
19.12.2022 - rok za oddajo slikovnih prezentacij (PPT) organizatorju za prestavitev na končnem dogodku.
22.12.2022 - končni dogodek - predstavitev idej pred strokovno komisijo, predstavitev lokalnih iniciativ v atriju gradu Sevnica in pogostitev.
Nagrajenci in nagrade!
Nagrade dobijo prve tri uvrščene ekipe, s tem da zmagovalec prejme še glavno nagrado in sicer 500€ namenskega kapitala. Nagrade, ki jih dobijo ekipe, so:
500€ namenskega kapitala (1. mesto)
Pomoč pri razvoju podjetniške ideje (prva 3 mesta)
Svetovanje na področju priprave razpisov in nepovratnih sredstev (prva 3 mesta)
Možnost koriščenja prostorov v Podjetniškem inkubatorju Krško in koriščenje ostalih ugodnosti, kot jih imajo redni člani (predinkubacijska faza 1. mesec) (prva 3 mesta) – potrebna uskladitev terminov
Možnost koriščenja prostorov za sestanke v Sevnici (prva 3 mesta) - potrebna uskladitev terminov
Nagrada 500€ je v obliki namenskega kapitala, ki se porabi striktno za razvoj poslovne ideje. Vsaka namenska poraba 500€ namenskega kapitala bo obravnavana s predstavnikom KŠTM.
Prostor za delo in sestanke se nahaja v Krškem, v Podjetniškem inkubatorju Krško.
Prostor za sestanek v Sevnici se nahaja v Mladinskem centru Sevnica.
Organizator nagradnih natečajev si pridržuje pravico, da ne podeli nagrade, če se pojavi dvom o istovetnosti podatkov ali če je ekipa oziroma posameznik deloval v nasprotju s pravili sodelovanja na natečaju.
Morebitne druge nagrade bodo navedene naknadno. Denarno izplačilo nagrad, prenos ali menjava nagrade ni mogoča.
Vsi sodelujoči s prijavo na natečaj soglašajo z objavo njihovih podatkov, slik in video posnetkov za potrebe izvedbe natečaja.
· Sodelujoči v natečaju organizatorju kot upravljavcu dovoljuje, da vodi, vzdržuje in obdeluje zbirko zbranih osebnih podatkov sodelujočih in registriranih uporabnikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/04 in 67/07). Organizator zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu. Upravljavec zbirke lahko obdeluje zbrane osebne podatke za namene obveščanja o nagradnem natečaju, vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih, in ugodnostih, ter za druge trženjske namene. Organizator se zavezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen če je to potrebno zaradi izvedbe natečaja. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Sodelujoči lahko od organizatorja kadarkoli zahteva, da v 15 dneh trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja, in sicer po e-mailu natasa.rupnik@kstm.si in pisno na naslov organizatorja – KŠTM Sevnica, Glavni trg 19, 8290 Sevnica.
Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil natečaja.
O vseh spremembah in novostih bo organizator obveščal na spletni strani www.kstm.si.
Za dodatne informacije nam lahko pišete na natasa.rupnik@kstm.si.
PRIJAVNI OBRAZEC ZA TEKMOVANJE: Natečaj za naj podjetniško idejo - prijavni obrazec
PRIJAVNI OBRAZEC ZA BREZPLAČNE PREDSTAVITVENE STOJNICE: Predstavitev na stojnicah - prijavni obrazec
Dodatne informacije in več informacij: 051 680 220 ali natasa.rupnik@kstm.si